ملاثانی شهر بستنی

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای شهر به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

«بسم اللّه الرحمن الرحیم»

هفته دولت که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و نامگذاری شده است، مختص تجلیل از شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، کار و خدمت برای مردم را از دست ندادند و شرافتمندانه، عمر با برکت خود را در راه وطن به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند. دو آموزگار وارسته که پیشه‌شان انسانیت و خلوص بود.

بی شک تمام مسئولان و مدیران می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز، تلاش و کوشش در راه پیشرفت میهن عزیزمان گام برداشته و زمینه های رشد روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، روز کارمند مصادف با ۴ شهریورماه را به تمامی دولتمردان خدوم و کارکنان پرتلاش در تمامی عرصه های مختلف اداری و اجرایی شهر به ویژه همکاران خود در شهرداری ملاثانی و شورای اسلامی شهر ملاثانی تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدردانی نماییم و امیدواریم در بهبود کیفیت فعالیتها و جلب رضای حضرت حق تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

محمد حمیدی شهردار ملاثانی
احمد حمیدی رئیس شورای اسلامی شهر ملاثانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 11 =