ملاثانی شهر بستنی

آمادگی شهرداری برای مشارکت در برگزاری جشن ملی انقلاب و انتخابات

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرملاثانی:

بعداز ظهر چهارشنبه مورخ ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری شهرداری ملاثانی که با حضور شهردار و کارمندان برگزارشد، بر مشارکت در برگزاری شایسته دهه مبارک فجر وجشن ملی انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید شد.

🔹محمد حمیدی شهردار ملاثانی با تاکید بر اهمیت انتخابات و مشارکت قدرتمند و باشکوه مردم درسرنوشت کشور گفت:

نقش شهرداری نیز درزمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر و کارساز است.

🔸شهرداری در عین بی طرفی و رعایت دقیق قانون برای حضور مردم در پای صندوق های رای و ایجاد فضای سالم، رقابتی و بانشاط همکاری خواهد کرد.

وی پاسخگویی ، امید افرینی ، میز خدمت، حضور در میان مردم ، قانونمداری وتوسعه خدمات رسانی را مطالبه مردم دانست و بر ارتقاء خدمات رسانی وجلب رضایتمندی مردم تاکید کرد.

🔹 شهردار ملاثانی در ادامه برنامه ریزی و هماهنگی جهت اسقبال ازبهار را از دیگر اهداف جلسه شورای اداری شهرداری دانست و گفت : ملاثانی به عنوان یک شهر زیبا و سرسبز دارای جایگاه ویژه ای در سطح استانی و شهرستانی است و لازم است با یک مدیریت منجسم و اصولی و با مشارکت مردم از هم اکنون برای استقبال ازبهار برنامه ریزی کرد.

🔸بهسازی معابر شهری ، تقویت و ساماندهی حمل و نقل عمومی و رفع گره های ترافیکی ، ارتقاء رفاه شهری ،برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی و ارتقاء نشاط اجتماعی ، کاشت گل و گیاه زینتی

در بلوار ها و میادین، مناسب سازی پارک ها و بوستان ها و توجه به مبلمان شهری و زیباسازی شهر از جمله برنامه هایی است که باید مورد توجه کارشناسان و برنامه ریزان شهری در همه سطوح قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =