ملاثانی شهر بستنی

با حضور فرماندار و شهردار از شورای شهر ملاثانی تجلیل شد

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

🌐به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملاثانی:
بعد از ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمد حمیدی شهردار ملاثانی به همراه سید محسن البرزی فرماندار شهرستان باوی با حضور در دفتر شورای شهر ملاثانی، بمناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد شوراها، از اعضای شورای اسلامی شهر ملاثانی تجلیل بعمل آوردند.

🔸در ابتدا علیرضا عامری رئیس شورای اسلامی شهر ملاثانی با خیر مقدم گویی به فرماندار باوی و شهردار ملاثانی و کارشناسان شهرداری، حمایت و پشتیبانی نماینده عالی دولت در شهرستان ، تلاش ها و مدیریت جهادی شهردار و تعامل و همدلی اعضای شورا را رمز موفقیت شورای ششم شهر ملاثانی دانست.

🔹وی افزود: حضور فرماندار باوی در دفتر شورای شهر موجب سربلندی وافتخار منتخبین مردم دانست و ثبات مدیریت شهری و جذب اعتبارات و اجرای پروژه های عمرانی از دیگر دلایل کسب افتخار شورای برتر قلمداد و به ارائه آمار عملکردی جلسات و مصوبات این دوره پرداختند.

🔸در ادامه البرزی فرماندار شهرستان با تبریک گرامیداشت روز شوراها، شورا را یک نهاد برخواسته از مردم خواندند و گفتند: مردمی ترین نهاد حاکمیت، شوراها هستند و این در حالی است که شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است.

🔹ایشان افزودند: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ با صدور فرمانی به شورای انقلاب بر تشکیل شوراهای اسلامی شهر تاکید نمودند.
🔸البرزی ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداری ملاثانی عملکرد موفقی داشته و مجموعه مدیریت شهری توانسته رضایت مندی را بین شهروندان ایجاد کند و اهتمام در تکمیل پروژه ها و بهره‌گیری کامل از اعتبارات اختصاصی مورد انتظار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =