ملاثانی شهر بستنی

جشن روز جهانی کار و کارگر با تجلیل از زحمات کارگران شهرداری ملاثانی برگزار شد؛ مجموعه شهرداری، قدردان دستان زحمتکش کارگران

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

جشن بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین و مدیران شهرداری ملاثانی و فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان باوی برگزار شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملاثانی:محمد حمیدی در این آیین ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: از زمان حضور بنده در شهرداری ملاثانی پرداخت به‌موقع حقوق و دستمزد کارگران را همواره در اولویت خود قرار داده‌ایم تا بتوانند بدون دغدغه برای نظافت و پاکیزگی شهر نقش‌آفرین باشند.
🔹وی گفت: طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران در سال گذشته اجرا شد که بر اساس آن حقوق و مزایای کارگران بر اساس سختی کار پرداخت می‌شود.
🔸شهردار ملاثانی ادامه داد: کارگران باید همواره دغدغه‌مند شهر و مسائل مرتبط با آن باشند. چشم شهروندان به تمیزی و آراستگی شهر است.

🔹علیرضا عامری رئیس شورای اسلامی در این مراسم گفت: مقام و منزلت کارگر بسیار بالا است و باید جایگاه آن از سوی همگان پاس داشته شود.
عامری افزود: حقوق و بیمه از مطالبات اصلی کارگران است که باید به آن توجه شود.

🔸در پایان این مراسم به تمامی کارگران شریف با اهداء هدایای نقدی قدردانی بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =