ملاثانی شهر بستنی

جلسه شورای شهر ملاثانی با حضور شریفات رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باوی برگزار شد

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

? درجلسه روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۱۶ شورای اسلامی شهر ملاثانی علاوه بر بررسی لوایح و نامه های واصله موارد و مشکلات راهها در محدوده شهر ملاثانی و ندافیه مطرح گردید.

?در این جلسه آقای عامری رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند بعمل آمده در جاده اهواز _ ملاثانی بر ضرورت پیگیری تکمیل روشنایی آن تأکید نموده و در ادامه از وضعیت راه ها و لزوم بهسازی آن از کوی ندافیه تا میدان ورودی ملاثانی با همکاری شهرداری و راهداری در این زمینه ، عنوان نمودند:

با لحاظ اینکه جاده شهر ملاثانی از مسیر های پرتردد استان و جاده مواصلاتی چند شهرستان به مرکز استان می باشد، نیازمند بهسازی وایمن سازی است. پس از بحث و تبادل نظر سایر حاضرین در جلسه موارد ذیل مطرح مورد تصویب قرار گرفت.

۱_ اداره راهداری در خصوص بهسازی وآسفالت جاده در محدوده بین پلیس راه تا کوی ندافیه و بلوار اصلی شهر ملاثانی اقدامات لازم را انجام نماید.

۲_ بهسازی و رنگ آمیزی سرعتگیرها از سوی شهرداری و با همکاری اداره راهداری صورت گیرد.

۳- نقاط حادثه‌خیز جاده در محدوده شهری خیابان ۲ و ۲۱ کوی قدس از سوی اداره راهداری در جلسه شورای ترافیک شهرستان باوی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

۴_ در ورودی شهر ملاثانی ( کوی ندافیه) از سمت شوشتر باتوجه به اتصال جاده ساحلی به جاده اهواز _ شوشتر به منظور رفع هرگونه خطرات احتمالی موضوع احداث میدان در برنامه کار شهرداری و اداره راهداری قرار گیرد.

۵ _ رنگ و آمیزی و نصب علائم در محدوده مدارس شهر بویژه در نزدیکی جاده در برنامه کار شهرداری و همکاری اداره راهداری قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =