ملاثانی شهر بستنی

دیدار شهردار و عضو شورای اسلامی شهر ملاثانی با سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

🌐به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملاثانی: بعداز ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه و همزمان با آغاز هفته معلم محمد حمیدی شهردار و عباس علوانی عضو شورای اسلامی شهر ملاثانی همراه با کارشناسان شهرداری باحضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی با مرتضی غلامی سرپرست اداره آ.پ دیدار و گفتگو کردند.

🔹در ابتدای این دیدار محمد حمیدی شهردار ملاثانی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم، اظهار کرد: روز معلم فرصتی است مغتنم تا از فداکاری ها و تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت و پرورش جامعه تجلیل کنیم.

🔸شهردار ملاثانی با اشاره به اینکه کار و رفتار معلمان همانند سیره پیامبران است، تصریح کرد: تلاش های معلمان در جامعه و کشور موجب اعتلای تعلیم و تربیت و رشد و آگاهی جامعه است که در نهایت به داشتن جامعه سالم و پویا و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی در کشورمان منجر خواهد شد

وی افزود: من خودم را عضو کوچکی از جامعه بزرگ فرهنگیان می‌دانم و در واقع همه ما مدیون زحمات شما عزیزان هستیم.

🔹در ادامه این دیدار عباس علوانی عضو شورای اسلامی شهر ملاثانی نیز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم، برای همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

🔸در این نشست مرتضی غلامی از حمایت های همیشگی شهردار و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ملاثانی از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان باوی به ویژه شهر ملاثانی تقدیر وتشکر کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =